....نازنینم بیاکه من خودم را بر دارکرده ام،بیا و پایان بده این تنهایی م را ، 


بیاکه سایه ام قدرت تکان چهارپایه را ندارد!!! می بینی بی تو حتی کسی نیست 


 زیرپایم را خالی کند تا بر دار شوم از سقف خاطراتت...