سقف خاطرات...
....نازنینم بیاکه من خودم را بر دارکرده ام،بیا و پایان بده این تنهایی م را ،
بیاکه سایه ام قدرت تکان چهارپایه را ندارد!!! می بینی بی تو حتی کسی نیست
زیرپایم را خالی کند تا بر دار شوم از سقف خاطراتت...
+ نوشته شده در یکشنبه هفتم مهر ۱۳۹۲ ساعت توسط سیامک سپهریان(09156862915)
|